1 Augusti

Visst är det härligt med Augusti, men inte när man tänker frammåt. att skolan börjar om 22 dagar.
Och martin flyttar till Uppsala snart & går i skolan där.  & han börjar den 20.
Och från och med då, kommer man ju fan aldrig träffa honom känns det som. det är otroligt jobbigt. Men kul när man träffar honom, när man får sakna varandra mera. Men fan inte kul sen när han har tävling fyra helger på raken, då får man inte träffa honom på en månad /; det blir tufft. men då får man väll försöka att träffas i veckorna efter skolan å åka dit en snabbis eller någonting!
Kommer sakna dig ska du veta, raring! Menmen...
Betyg börjar man få, fyfan!

Men det ska väl funka hoppas jag. Menmen..
Idag har jag jobbat hos min Pappa. Tjänar lite extra små pengar... bättre än ingenting!

Martin Johanson, Du ska verkligen veta att jag kommer att finnas för dig i vilket tillfälle som hälst, jag kommer att älska dig varenda dag som går tills mitt liv är slut, Jag vill att det alltid ska vara du & jag, raring.
Men hoppas kan man väl alltid göra, men att det ska bli sanning är inte alltid sant.
visst det kommer att bli jobbigt i början, men det får man räkna med, & bita i hop om man vill sattsa om man älskar varandra dag ut & dag in!

Men så har man blivigt brunett då : ) Om jag får vara ärlig så saknar jag blont, men jag passar nog mer i brunt, men grejjen är den att nästan alla tror att jag är anna ( min syster ) det är jobbigt haha.
Menmen...

Puss & kram!

                                                                                                                                                

Kommentarer
Anonym

Vilken skola ska han börja på?



2007-08-03 @ 22:59:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback