26/8

I helgen har jag bara vart med Martin. Jag åkte till honom i Fredags i Uppsala innan har jag bara sätt lägenheten tom. men nu när dom har gjort om nästan allting, & fått i ordning, det var så otroligt mysigt. jätte gulligt & fint.
Jag trivdes verkligen där.
Vi gick på stan & luktade på Parfymer & sen gick vi & åt. Jag köpte två halsband :)
Jag trivdes verkligen där med dig, älskling!
Sen på Lördagen så åkte vi hem så åkte jag hem till mig en liten stund & du hem till dig, sen senare på kvällen så körde min Pappa mig till dig " ute i vildmarken" (a) & vi tittade på Film, & åt popkorn med din käre bror Joel.
Längtar tills nästa gång jag får se dig :)

Älskar dig Martin.
Puss & kram!

image98

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback