31/8

Sista dagen i Augusti sen kommer ju då September, höst! Men den 11 September har faktisgt jag & Martin vart tillsammans ett år, & flera år ska det bli  (: I veckan har jag bara chillat med Elina mest.

Måndag - Elina & Tandläkaren!


Tisdag - Elina!


Onsdag - Åkte till Martin & hälsade på i Uppsala & kollade på hans träning kom hem kl 23:30 på kvällen, urch trött!


Torsdag - Var hemma ifrån skolan för det vart lite sent dagen före, så jag hade ganska ont i huvet. Sen gick jag på stan med mina Ladys Elina & Elin!

Fredag - Idag, jag är hemma i från skolan för att jag fortfarande inte mår särskilt bra. Men senare kanske Elina kommer hem till mig, inte säkert!

Lördag - Har ingen aning om vad jag ska göra försöka hitta på någonting med någon kompis, men på kvällen kommer syster Elin för att bo hos oss ett par dagar!

Söndag - Då ska vi till Linnea för då fyller hon 5 år. Barnkalas, jippi :D .

Puss & kram!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback