13/12 - Lucia!

Idag
var det Lucia i skolan, det var väldigt trevligt, Många som dansa å så, & dom var jätte duktiga :)
Sen så gjorde vi inte så mycket mer i skolan.
Sen så kom Mamma & hämtade mig efter skolan så åkte vi in till Norrtälje och köpte julklappar :)
Köpte för en massa pengar, jag köpte ett kollegeblock att ha i skolan till Projectet. Sen så köpte jag jätte fint inslagspapper, det var ganska durt 59 kr och ganska lite papper, men det är skitsamma, det är så jävla fint.
Sen så åt jag & Mamma kinamat , guud vad gott det var, skojar inte fyfan.

Imorgon
kommer nog Martin till mig det blir skojsigt , vet inte riktigt vad vi ska göra , men blir väl god middag och film antar jag, hihi. men det blir skoj, alltid kul att va med dig , vännen min! <3

Puss&kram!

Kommentarer
Hannah

Martin har ju nytt raggish nu! :D



2007-12-20 @ 17:09:59
mia

jasså vem då?



2007-12-28 @ 22:04:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback