7 October - Helgen med mina stoltheter

Helgen har vart en underbar helg för mig.

Fredag - Hela helgen börja så bra, efter skolan åkte jag direkt till Mårtin gås älskling i Uppsala. Vi handlade lite å gjorde mat, eller han gjorde mat, jätte gott :) sen kollade vi lite på tv å film osv, å hade bara så otroligt mysigt. Eftersom att vi skulle upp ganska tidigt på Lördagen för att han skulle åka på tävling i gävle å hans tåg gick kl 08,40 så jag skulle ta en buss hem till Norrtälje kl 09,05.
När jag lämnade Martin när han åkte i väg med tåget så gick jag där bussen går ifrån, och då ser jag en buss som stog där men det var ett annat nummer ibak på bussen, å varför jag inte tänkte på detta då fattar jag inte, att nästan alltid så står det fel där bak. Så jag gick ju inte till den bussen, å jag väntade å väntade men det kom ingen buss, så jag frågade en buss chuafför. Och han säger att nästa buss går 11,05, jag doog, jag var dö trött å allting. men jag gick på stan en stund å köpte en munk jacka på Gina Tricot.

Lördag - När jag lämnade Martin när han åkte i väg med tåget så gick jag där bussen går ifrån, och då ser jag en buss som stog där men det var ett annat nummer ibak på bussen, å varför jag inte tänkte på detta då fattar jag inte, att nästan alltid så står det fel där bak. Så jag gick ju inte till den bussen, å jag väntade å väntade men det kom ingen buss, så jag frågade en buss chuafför. Och han säger att nästa buss går 11,05, jag doog, jag var dö trött å allting. men jag gick på stan en stund å köpte en munk jacka på Gina Tricot. Sen när jag kommer hem så vet jag inte vad jag ska göra osv, Och jag fick reda på att Mamma & Pappa skulle bort på kvällenm å komma hem sent, å jag ville inte vara ensammen hemma, så jag ringde kompisar å hej å hå. men ingen kunde osv. men sen så kunde Elin såklart, älsklingen! :D
Så vi hyrde film svulla som fan å hade otroligt KUL!

Söndag - Då på morgonen fick man inte direkt sov morgon heller, för vi skulle till STHLM å shoppa :D så vi gick upp kl: 09,00. fixa oss å en massa.
så åkte vi till sthlm, först hittade INGEN av oss INGENTING. å vi var dystra. men sen så hittade Elin, eller rättare sagt JAG åt henne en AAS snygg ryggsäck. så hon köpte den. på Intersport sen hittade jag ett par stövlar på Vagabond & en tunika eller vad man ska kalla den på Gina Tricot & elin hittade två tröjjor där :)
Vi var AS hungriga å tänkte ååh vi käkar något gott typ på resturang, vi tänkte KINA MAT MUMS. Men vi var FÖR hungriga för att leta efter en resturang så det slutade ändå med Donken, haha!

Tack för en underbar helg med mina älsklingar, jag älskar  er! :) <3

   


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback