11:e

Idag fyller Bästavännen Martin 17 år. Grattis till dig. <3


Jag sitter här framför datan som vanligt på morgonen. Väntar på Elin som ska platta sitt hår haha. Men idag blir jag ensamen hemma tills på Söndag, riktigt najs. Idag ska jag ha Handbolls träning, efter den ska Elin sova här. Vi hittar säkert på någe kul. Men om jag har otur så är jag helt slut efter träningen. Men det ska inte hända :D haha.
Snart ska jag då till skolan. Min outfit idag är Djurgårds tjocktröja & mjukis byxor, och ett linne från gina såklart. Bilder från idag kanske kommer, Ska ta med mig kameran till skolan för att jag och Sarah håller på med ett kolage på bilden. Riktigt kul blir det. Hoppas vi får bra betyg för den. Den måste bli klar snart så vi får höja betygen i bild lite tills den här terminen är slut. Om en vecka idag får jag tandställning, läääskigt. Och just det... Det är sista dagen i skolan idag, för nästa vecka ska alla 8:or praoa. naajs. Jag ska förmodligen praoa på Nivå :)

Pusspuss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback