12:e

Sitter här nu jag. Har precis ätigt frukost och sånt. Elin sover fortfarande. Hon sover verkligen alltid as länge. Och hon sover gämnt å jäkla ljupt, det fattar jag inte. Själv vaknar man för varenda sms jävel man får.
Idag lite senare kommer Alicia, Lina & Sarah till mig, Några stycken kommer ikväll, vi ska väl parta loss som vanligt.
Och idag ska Alicia oxå hämta ut AIK-DIF biljetter fyfan vad näääjz det ska bli asså. DJURGÅRDEN kommer lätt lätt lätt vinna. eller hur? ;) i love it.
Men nu ska jag gå upp och russka runt i Elin och se om hon vaknar. Men hon är väl död när hon sover
som vanligt antar jag, haha. Menmen.. Ha det en bra dag och en underbar kväll. Puss på er


Kommentarer
elin goes sömntuuuuta

haha, jag e ett jävla sov månster.:)



2008-04-13 @ 07:26:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback