16:e

Dagens Outfit 

  • Vitt lång linne från Gina Tricot
  • Blommigt linne från Gina Tricot
    image363



Okej. Två dagar kvar tills man får tandställning dårå.
Idag har jag praoat på Pappas jobb hela dagen.
På lunchen så gick jag med Helena och åt på Kina resturang
riktigt gott faktiskt. Sen så gick vi in på H&M där jag gjorde ett inköp.
Jag köpte mig en jätte fin jacka för 398 kr.
Imorgon är det Prao igen, men då ska jag äntligen vara på Nivå.
Där är det riktigt kul att vara, hihi :) Var där i Måndags också. Imorgon
efter praoen så ska jag hem och jobba i hop lite slantar för man vill ju ha
lite pengar också hihi. Men nu snart ska jag gå och lägga mig, är jätte trött.
Igentligen behöver jag inte det för jag börjar kl 14,00 imorgon :) skööönt!

image361 image362

Kommentarer
ah

riktigt fult



2008-04-17 @ 21:35:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback