19:e

Har suttigt här nu och gjort ny design :)
Vart rätt så nöjd faktiskt.




Sitter här med min metallmun känns det som. Fyfan ibland gör det
verkligen riktigt riktigt ont. Jag har precis käkat snabbmakaroner
jag kan ju somsagt inte tugga, så jag tog de, dom slinker ner
lätt så. Jag har besluts ångest. Jag vettefan vad jag ska ha på
mig ikväll asså. Jag har två saker att välja på. Antingen baggy jeans
med ett vitt linne och munk tröja. Eller mina nya guldiga klackskor
med ett vitt lång linne som är som en tunika från Gina Tricot med svarta
strumpbyxor osv. Men jag vet inte vad jag ska ha. Vad tycker ni?
Jag ska på fest i Rimbo ikväll om ni inte viste det så. Tell me, vad ska
mia ha på sig ikväll? slapp stil, eller fin stil? Hmm..
Lina & Denice kommer hit sen och fixar sig med mig, Jag vet inte vilken
tid, men någongång innan vi åker dit ialf såklart. Alicia ska också med.
Men hon skulle fixa sig hemma tror jag. Hoppas dom vet vad jag ska ha
på mig ikväll, urch detta är inte kul. Helena fick samma beslutsångest
som jag, hon tyckte både och var fint. Jag frågade Alex oxå men han
tyckte baggy osv. Men jag vet ändå inte. Urch. Jag hatar verkligen sånt
här. Men nu ska jag kika vidare och se om man hittar någonting annat
men då får man väl beslutsångest mellan tre stycken saker. Å herregud.
Varför ska jag gämnt vara så omständig?
Aja... Idag så gick jag och Helena upp kl 9,00 Kan man tro. Vi gick upp
och gjorde oss en nyttig frukost med stekt ägg & the osv. Sen tog vi
med Frasse ut på en lång promenad, Ekeby runt. Det var skönt. Vi började
vårt nya liv idag. Right helena? haha, detta ska bli toppen, vi ses på gymmet
på Tisdag då? ;) hihi. Men nu ska jag göra någe vettigt. Kommentera mera :D
Puss- Mia

Kommentarer
Lexie

hoppas du får en fortsatt bra dag :D



Blogg: http://musicofc.blogg.se
2008-04-19 @ 14:56:55
Emil

Fin stil! ;D



Blogg: http://eliassson.blogg.se
2008-04-19 @ 15:00:46
Lexie

snyggt :D



Blogg: http://musicofc.blogg.se
2008-04-19 @ 15:53:52
Emelie

Tycker du ska köra på det stiliga :)



2008-04-19 @ 16:20:19
elin

fick inte lina mitt sms om att ni inte kan komma?:/



2008-04-19 @ 18:26:26
helena

that's right babe, vårt nya liv har börjat (:



2008-04-20 @ 18:05:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback