23:e

Morsning. Nu sitter jag här igen efter jag ätit mina nudlar, går inte så bra att äta dom heller.
De fastnar i hela tandställningen asså. Idag har jag vart i skolan bara och det har vart rätt lugnt.
Jag & Sarah hade skit roligt som vanligt. Vi hade scenis och det var as kul. Det börjar gå bra nu.
Roligare när det inte är samma saker hela tiden som det känns som om det vart det ett tag.
Nu börjar det gå frammåt faktiskt. Snart ska jag in och sola om 1 timme ungefär.
Sen ska jag träffa Lina, Alicia, Denice & Linna utanför Roslags. Vi ska kolla på den nya filmen
viskninen eller vad den hette, som Carl-Petter har gjort. Hoppas den är bra. Men det är den säkert.
Man kommer nog se många som är med i den som man känner igen.
Imorgon är det derby med tjejerna också :D fast Elin, Sarah & Alicia är det då :)
Måste säga att jag längtar till Valborg, Ojojoj vad najs vi tjejer ska ha då asså. Vad ska ni göra på valborg? :)

Pussar <3

Kommentarer
eelin

jaa, fan det kommer bli as najs. imorn också. kolla min laddnigng på min blogg, komentera och övertala att djurgården vinner :D:D



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se
2008-04-23 @ 16:07:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback