2/4 - Ingen är värd att gråta över någon kille!

Resultat av mina naglar

image331



Idag så var det en helt vanlig dag i skolan, fick gå med sarah som hoppade fram, tog hundra år innan man kom fram dit man skulle med henne, hehe. Sen efter skolan åkte jag & elin in till norrtälje. Direkt gick vi till tösses för att fika. Senare gick vi till inse och kollade lite, där träffade jag josefine, brun som fan var hon. Sen så gick vi för jag skulle handla present till Martin, han fyller år nästa fredag, men ska firas nu på söndag. Jag saknar faktsiskt honom, om jag ska vara ärlig. Sen så gick jag & elin till hår & nagel hörnan för jag skulle fixa naglarna, dom vart jätte fina. Jag tog en mini manikyr med franskt på naglarna :) vart riktigt snyggt. Är skit nöjd. Måste bara tillägga att jag har en sån jäkla bra hår dag idag, har haft det alla dagar sen jag klippte mig & färgade håret, riktigt glad, är ju blond igen, nu är jag verkligen tillbaka till mitt riktiga jag. Jag är glad att jag & elin har börjat umgås igen. Jag har saknat henne otroliiiiigt mycket, hon är verkligen min bästa kompis, jag älskar dig.

Mia Zetterström
image329 ♥  image330
Elin, idag på stan.                                                                         Jag, idag på stan.

Kommentarer
Emelie

Du är vällans söt i blondt :) Hur mycket kostar en minimanikyr förresten?



2008-04-02 @ 20:33:54
elin

DU! BARNDOMSVÄNNEN MIA, SLÅR MÅNGA ASSÅ!! älskar dig



2008-04-03 @ 16:34:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback