26:e

Tjenare.
Idag vaknade jag ungefär 45 min innan bussen gick. Mamma väckte mig först. Men jag somnade om. Sen ringde Elin som tur var. Då var det bara att slänga sig upp och in i duschen. Skulle till Åkersberga och repetera inför showen. Det gick jätte bra. Imorgon ska jag dit igen. Men inte lika tidigt då som tur är. Då ska jag vara där 18, och vara där i 3 timmar typ. Men det är skojsigt. Nästa helg är det show det ska bli så jäla najs asså :D Sen åkte jag och Elin hem. Vi gick och köpte pizza sen drog vi till Parken och la oss där på en filt och käka, de var hur mysigt som hälst. Men det var inte så jätte varmt idag. Så de kunde vart mycket bättre.
Nu ska jag gå & sova så jag orkar morgon dagen. Är skit trött.
Puss & Godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback