4:e

Nu sitter jag här framför datorn. Ska snart till skolan, ska fixa mig lite till snart, men först måste jag ju såklart skriva här. Vi håller på att flytta typ nu. Eller rensar i gamla huset i alf. Och börjar närma oss målet i det nya huset. Kan inte längta mer nu asså. Idag ska jag på vallmans i norrtälje och äta och kolla på show. Sen efter den ska jag hem till josefine och sova där, det ska bli najs. Idag i skolan ska jag & sarah göra värsta roliga grejen på bilden ;) får säkert se det senare.
Har lite bilder sen jag, elin & felicia var nere vid malsta sjön, i.. hm... Tisdags tror jag. Men jag har bara 2 st tror jag. Men jag ska be elin skicka dom andra.

Mia Zetterström

 Den andra funkade inte, så det blir bara en.

Kommentarer
lisa

jaså ? ;O vart då någonstanns, har bara sett honom på roslagsnatta ^^



Blogg: http://lisaslisa.blogg.se
2008-04-06 @ 10:21:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback