6:e

Idag vaknade jag runt 9 tiden. Var meningen att jag ialf kunde sova tills halv 11. Ska till Martin kl 1 idag. Vi ska fira honom, för han fyller år på fredag, men då är inte han hemma så vi ska fira honom idag.
Igår morse så vaknade jag & Alicia, Alicia sov här hos mig. Men så fick vi för oss att vi skulle åka in på djurgårds matchen idag (igår) ialf. Vi hade tänkt att beställa biljetter i Torsdags, men vi fick dåliga platster osv. Men det var så fint väder igår så vi åkte in. Vi åkte när det var 1½ timme kvar tills matchen börja. Snacka om att man var stressad. Vi visste inte änns om vi fick biljetter, men det stog några & sålde utanför, så vi köpte 2 st, 300 styck. Vi stog i klacken, och fick as bra platser. Så det var det värt. Det var råskoj dock att det vart 1-1. Vi ska förmodligen åka in på söndag igen. Fast då ska ialf Sarah, & kanske Lina. Sen drog vi till Rimbo för att kolla på baby bang och promille 5, men det var verkligen små barns disco där, så jag ringde mamma och frågade om hon kunde hämta alla oss. För vi ville hem till Malsta för där var det fest.
mia zetterström
            
Efter första halvlek    "Siggijonssons järnkaminer"

    
Djurgården ♥

Kommentarer
Anonym

kanske borde vara bjudna nästa gång...



2008-04-10 @ 12:06:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback