8:e

Skrev aldrig igår så tänkte börja med att göra det nu.

Måndag - Igår så stannade jag hemma ifrån skolan. Hade inte sovigt någonting den natten kändes det som. Eller jag hade ialf inte sovigt någe bra. Jag vaknade nästan hela tiden, bara för min jäkla mage ska göra ont 24/7. Men nu tror vi att vi har kommigt fram till resultatet. Att jag inte tål laktos. Men det är inte säkert, men vi tror så. Jag vilade hela dagen ialf. Men jag åkte på dansen på kvällen, kanske inte var så bra, men var bra att jag fick lära mig allt som jag har missat. Så det är jag nöjd över. Kom hem sent på kvällen runt 10 som vanligt. Jag åt och gick och la mig, jag var skit trött.

Idag Tisdag - Jag har precis valt kläder inför dagen, vart ett par rutiga baggy byxor ifrån nivå och en pippi tröja som Mamma har stickat till mig. Hon vart klar med den igår kväll, är jätte nöjd, den är hur varm och skön som hälst. Och fin såklart. Tack mamma ♥.
Idag efter handbollen ska jag hem och verkligen röjja i mitt rum har jag bestämmt mig för. Men det kommer säkert inte bli så tillsist ändå. Snart kommer Elin hit för att låna min plattång, hennes har gått sönder så.
Nu måste jag packa i idrotts kläder och handbolls kläder.

Pussar mia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback