Martin

                 

image395image396

   


Pratade nyss med den här pojken Martin. Hade ingen aning om att han skulle till Linköping i helgen och tävla. Visste att han skulle bort, men inte dit. Och de roliga är att han bor på samma hotell som han & jag bodde på när vi var där i Linköping. Var länge sen man pratade med honom. Fast vi pratade i 2 sek, så var det ändå roligt. Nästa helg har jag dansuppvisning på Berga teatern i Åkersberga. Hoppas han kan komma och kolla då. Han ska nämligen till Lund den helgen som jag var med honom till förra året, det var också jätte roligt. Men det går så bra i dansen nu, så jag vill verkligen att han ska komma och kolla. Har köpt biljett till honom så. Men vi får se som sagt :). Nu ska jag gå & lägga mig, i morgon ska jag upp tidigt och åka till Å-berga för att repa på berga. Ha en bra nattsömn. Jag saknar Martin. Puss



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback