Valborg 30/4

Valborg
Okej idag är det Valborg. Sista April. IMORGON ÄR DET MAJ :D snart sommar.
Men det märker man ju bara redan nu på sommarvärmen och allting.
Efter skolan idag ska jag, sarah & elin åka in till norrtälje hem till Sarah.
Vi ska börja fixa i ordning där osv. Sen senare rung 4-5 kommer väl Elina, Lina, Alicia & Denice.
Fan vad kul vi alla ska ha brudar. Vi ska äta hemma hos sarah först och för kröka och röka vattenpipa.
Min lilla Dannyboy hihi. Jag köpte den igår. Eller rättaresagt Mamma köpte den, det är ju 18års gräns satt.
Den är grön och fin. Vi ska äta lövbiff med potatisgratäng med en massa gott gott till. Den här valborg kommer bli bästa någonsin. Speciellt när man är med en massa underbara personer. En jag saknar bara, menmen..
Nu ska jag dra till skolan och ruttna där i flera timmar och vänta å vänta å vänta tills skolan ska ta slut.
Bilder från idag/ikväll kommer senare kanske imorgon. Om man lever då ;) haha.

Vad ska ni göra ikväll? Tell me ;)
Puss på er mina kära vänner, läsare och ah allt vad ni nu är. <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback