13 Augusti

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Så jag börjar och skriva från i Måndags :)

Måndag- Jag vaknade runt 10 tiden sen åkte jag och Mamma in till sthlm för att hämta min mobil och handla lite.
När vi kom till tre så hämtade jag ut min mobil, riktigt skönt. Sen så åt vi frukost på espresso house, riktigt gott och mysigt ställe. När vi satt där så såg jag Charlotte Pirreli hon hade bestämt träff med Tomas Brolin haha.
Jag köpte en lång stickad polo på Bikbok och ett par gråa tights på Gina tricot.
Sen åkte vi hem, då åkte jag direkt till Kiosken till Elin för hon jobbade. Sen åkte jag hem och sen träffade jag Alicia en stund. Alltid lika mysigt :)

Tisdag- Igår, alltså.. Då vaknade jag upp hemma hos Alicia, vi åkte sedan in till Täby C och shoppade. Gick runt där och hade det trevligt. Bilder kommer på vad jag köpte. Sedan gick vi till hennes tandläkare för att hon skulle ta bort sin tandställning. HÄRLIGT. så jävla fint det blev, både hon & jag blev nöjda, haha.
Sen åkte vi in till Sthlm till UNG 08. Nice bajs. Stog där och kolla, men sen började det regna trist som fan. Men vi var kvar ett tag ändå. Sedan åkte vi hem, men som otur är så tappade Alicia sin mobil på bussen på vägen hem :(


Idag- Idag har jag inte gjort så mycket ännu. Jag vaknade runt 14:00 idag så, haha. Mamma hämtade mig och vi åkte och handlade direkt. Handlade en massa gott gott. Sen åkte vi hem och sen kom Alicia hit, ALLTID mysigt. Sen kom Elin hit och vi åkte sedan ner till Sjön, gissa vad vi gjorde där? ;) haha. Underbart tjejer. Sen ikväll kanske jag ska hem till Alicia, till hennes Pappa, men inte riktigt säkert ännu, vi får se :) Nice baby baby nice nice.

Vi höööörs, gott folk. Mums på er. Pöööss <3

Kommentarer
j

Vart har du köpt trasiga jeansen + hur mycket?=D



2008-08-15 @ 18:09:45
m

jättesnygga skor !



Blogg: http://luxueuse.blogg.se/
2008-08-23 @ 20:56:49
Maja

ohh vart köpte du jeansen och skorna och för hur mycket? svara i min blogg är du snäll :)



Blogg: http://enmaja.blogg.se/
2008-08-31 @ 22:44:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback