30/31 Augusti

Hallåj allihopa!
Igår var jag på Nrj med Alicia, Lina, Linnea & Denice. Vi hade det as skoj, riktigt lyckad kväll.Bra artister.
Sen åkte vi hem, träffade några i norrtälje, men jag & Denice satte oss i bilen med Jeff och körde runt lite, för vi ville bli varma, eller ialf jag. haha. Sen skjusade han mig till Philip och där sov jag i natt :)
Idag åkte jag hem därifrån vid 10 tiden kanske, vet inte riktigt. Hade inte sovit så mycket menmen.
När jag kom hem så gick jag & la mig nästan direkt. sov till 3 och vaknade av att Alicia kom :P vi låg i sängen och snacka ett tag och hade det as kul. Sen hämtade jag min moppe hemma hos henne, sen var jag med Elin en lite stund, vi åkte in till norrtälje och köpte chips och jag köpte två filmer som jag ska lägga mig och kolla på nu :D

PUSS!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback