sammanfatta år 2008

2008 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning genom ditt 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gjorde jag säkert inte, kommer inte ihåg vad det var.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.

5.Vilka länder besökte du?
Spanien.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Finns säkert mycket.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
8/11, 8/8 & 3/9

8. Vad var din största framgång 2008?
haha vet inte.


9. Största misstaget?
Jadu mycket.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
mycket sjuk.

11. Bästa köpet?
Systemkameran.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
hm.. kläder, cigg

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jajjemen :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Ojoj, många många.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte, gjorde så mycket saker som jag inte kunde gjort mer. Vart ledig mer i sommras kanske, men det löste sig ändå. hihi. pluggat mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat pengar.

18. Hur tillbringar du julen?
Med min familj.

19. Blev du kär i år?
Japp.

20. Favoritprogram på TV?
Andra Avenyn.

21. Bästa boken du läste i år?
Syskon kärlek.

22. Största musikalista upptäckten?
vet ej.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
moppe haha.

25. Något du önskade dig men inte fick?
data typ?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var med min älskade elin och gick i skolan.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det alltid.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
varierande.

29. Vad fick dig att må bra?
mina underbara vänner och mikael.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha, vem tror ni? ;)

31. Vem saknade du?
En gammal bästavän och mormor.

32. De bästa nya människorna du träffade?
mikael, alicia men henne hade jag redan träffat men började umgås mer med. sen finns det säkert fler.

Kommentarer
Anonym

får jag bara fråga en sak, vartifrån har du lagt in reklam på dni blogg? från vilken sida alltså ?:) skulle vara jättebra att veta!



2008-12-21 @ 16:58:04
Anna

ser att du också hittat till snön :D haha...

Pussis !



Blogg: http://annakeskin.blogg.se/
2008-12-28 @ 23:06:39
felicia

åååh ja som vill akopiera den listan... :( men ja gör en egen :D haha :P <33



Blogg: http://feliciakulovainio.blogg.se/
2009-01-14 @ 17:05:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback