26 Februari

Jennie Elonssonimage188

Om jag ska vara riktigt jävla ärlig så saknar jag fan henne riktigt mycket. Hon och jag som alltid har sagt att vi inte får glida ifrån varandra, hon som alltid har vart som min lilla syster. Hon & jag som aldrig har haft hemligheter för varandra. Jag saknar dig jennie så jävla mycket. För du och jag var bästavänner. Nu har vi glidigt ifrån varandra skit mycket, jag vill inte det. Du är alltid så jävla bra att prata med, vi måste hitta varandra igen. Urch.
Jennie Elonsson & Mia Zetterström kommer alltid att vara systar.


Puss & kram















Elinaimage185


Idag så åkte jag hem ifrån uppsala, jag sov hos bästisen Martin inatt. Sen när jag hade vart hemma drygt 1 timme så kommer Elina. Vi tog bara det lite lugnt här hemma först framför datorn, och lagade lite mat, det vart makaroner med korv såklart. Sen åkte vi in til Coop & Preem för att köpa godis, chips, läsk & hyra en film. Vi ville dock vara lite modeller också så vi satte oss i en sån där foto aoutomat och tog 4 bilder, men den sista bilden vart svart, jätte tråkigt.  När vi kommer hem kollade vi på Andra Avenyn. Sen åt vi mat som mamma hade gjort, Köttfärs sås med pasta. mums. Sen satte vi oss och svulla godis och kollade på film, och vi var väldigt mobil kåta. Nu i natt ska Elina sova hos mig, det ska bli riktigt mysigt, hon är för söt.

Puss & Kram




Du är verkligen det bästa som har hänt mig. Jag förstår ingenting. Du vet att jag älskar dig. Du vet att jag hatar det där mest av allt. Varför? Älskling jag förlåter dig, det vet du. Men jag är djupr besviken på dig. Jag älskar dig så sjukt jävla mycket, ingen annan kommer kunna ta hela din plats i mitt hjärta det går inte, för du betyder verkligen mest mest mest för mig. Ingen annan kommer kunna ta över mitt hjärta som du har gjort. Det är absolut inget fel på dig, det är verkligen inte det. Vi är pusselbitarna som säger allt i hela bilden, kom ihåg det. Vi är konstiga men kära, kom ihåg det. För det kommer alltid vara du & jag. Nu har vi en ny start, Nu är vi bästavänner på riktigt, utan lögner. Förlåt. Vi ska leva i hop hur som hälst tills döden skiljer oss åt. Vi ska alltid vara tillsammans, vi har alltid det kul, så som bästavänner ska vara på riktigt. Alla gör misstag det har vi båda insett nu. Vi väntar bara på att gud ska förlåta oss. Förlåt älskling. Vi har en ny början nu. Allt ska bli perfekt. Jag älskar dig det vet du!


image184

Kommentarer
Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu? Isåfall tycker jag att du ska bli det nu. Gratisbio är en sajt som många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio biljetter och gratis present kort på affärer så som kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer. visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ? nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de? detta är helt gratis och man får såna otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig och ge något en chans har jag nu förstått :) här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 välkomstpoäng om du använder länken ovan =). Ha det gott!



2008-02-26 @ 14:33:30
Jennie

asså älskling, saknar dig också ;/
helt sjukt mycket ;o vi måste träffas snart.
vill iten heller att vi ska glida ifrån varandra, jag menar vi är ju verkligen som systrar.
SKÄRPNING PÅ OSSS , right now. asså saknardig så att det gör ont !
Kommer alltid att älska dig , det vet du .



Blogg: http://shiin3.blogg.se
2008-02-26 @ 21:41:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback