väntan gör ont.

image142
Väntan gör verkligen ont. Det gör ont längst in i mitt hjärta där du finns.
Det vackraste, det finaste och det som betyder mest för mig plötsligt
en dag bara förvinner. Då kändes det som om det var en stor bit ifrån
mig som försvann och den biten har fortfarande inte hittat tillbaka till
sin riktiga plats. Den dagen den gör det, den dagen lovar jag att den
kommer stanna där förevigt. Det finns en klump i min hals som jag inte
kan svälja bort, som jag verkligen vill att den ska bort men det går inte,
det går verkligen inte. När ska mitt hjärta förstå, att en stor bit ifrån mig är
borta? Hjärtat kommer aldrig att förstå, du kommer alltid att finnas där.
Både jag & mitt hjärta älskar dig över allting annat på den här jorden.
Och vi saknar den stora delen ifrån mig, för utan den stora delen har jag
svårt att leva i fred. Kom tillbaka. Kom tillbaka en dag när allt minst
anar det. Jag älskar dig, Och vill få tillbaka min del.

Mia Zetterström

Kommentarer
Anonym

otrohet gör ont!



2008-01-10 @ 21:41:10
Anonym

otrohet gör ont!



2008-01-10 @ 21:41:39
Anonym

otrohet gör ont!



2008-01-10 @ 21:42:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback