16 Juni

Hej allihopa!

Idag vaknade jag och trodde att klockan var 13,15. Men sen efter typ 15 min så kollade på klockan igen, så hade inte klockan rört sig ett skit. haha. Så då hade den stannat mitt i natten. Men nu är den igång igen som tur är. Kan inte leva utan en klocka asså. Så klockan var runt 10 bara.
Sen så gick jag upp och hade det tråkigt, som jag har nu med. Sen åkte jag & Mamma till min brors hus, för dom är utomlands så vi tar hand om deras katter, dom har en jätte jätte söt kattunge som heter KNUT haha. As söt. Så jag höll på och mös med honom hela tiden. Vi var där en stund.
Jag och Mamma ska väl in till Flygfyren och handla snart. Då ska jag handla mycket bra saker. Ska handla, Sminkbortagnings medel. sen var det något mer jag skulle handla, men det kommer jag inte ihåg. Kommer nog på det snart. Nu kommer det lite bilder från i Torsdags när det var Skolavslutning i Parken!

Kram Mia




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback