17 Juni

Hej alla läsare!

Idag vaknade jag runt 12 (som vanligt) haha. Då var jag ensamen hemma (också som vanligt).
Jag ringde Mamma direkt och undrade vart hon var. Hon var inne i Norrtälje och skulle till Frissan om 1 timme ungefär. Seb kom Alicia hem hit till mig en snabbis, för hon hade precis kommit hem ifrån Skebo, där vi var igår, men jag åkte hem på kvällen, Alicia stannade kvar så.
Jag frågade Mamma när jag ringde henne om hon ville komma hem och hämta mig innan, för jag hade så tråkigt så ville in till Norrtälje och kolla runt lite. Och det skulle hon göra. Jag ringde Alicia och frågade om hon ville med. Och det ville hon. Vi hade det as najs och mysigt. Jag köpte två nya bikinisar, AS fina. Är jätte nöjd. Sen köpte jag en rouge borste som var Rosa häftigt. Ett par örhängen och hårtoffsar. Och jusste en ny stav till naveln, där inne stog vi i hundra år oxå, haha. Vi fikade också och hade det as kul. Sen tog vi bussen hem.

Senare så åkte jag med moppen hem till Alicia och tog upp henne, vi åkte sedan in till Norrtälje för att hyra film och köpa chips och läsk. Inne på Preem när vi skulle hyra film. Asså jag vet inte hur länge vi stog där och kollade efter filmer. Vi ville helt änkelt se alla. Idag har vi inte alls kunna bestämmt oss för någonting. Hahaha. Vi hade det ialf as roligt på Willys när vi skulle köpa lite gott. Aja. Ha en bra kväll. Imorgon ska jag till Martin och sen kanske in till Sthlm och kolla matchen på Kungsträgården om det är fint väder. Pusssaaar




Lite bilder från igår kväll när vi skulle åka till Söder!


Kommentarer
Maja

jag älskar ditt hår!



Blogg: http://enmaja.blogg.se/
2008-06-25 @ 12:30:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback