27 juni

Hallå allihopa!

Gårdagen blev rätt lyckad ändå.
Började med att jag åkte ner till Jobbet och där gick det faktiskt jätte jätte bra.
Jag hade glömt mat hemma som jag skulle ta med mig. Men som tur var så skulle Elin komma ner till mig så hon tog med sig det till mig. Tack! När hon kom satte vi oss och åt direkt. Riktigt gott var det.
Senare kom Alicia dit också. Vi gjorde inget speciellt vi satt mest där i kiosken och glodde. hihi.
Sen när klockan blev nio så stängde jag allting och sen gick vi till parken. Först sööög det. Men sen så träffade jag Josefine och några som satt på en filt. Så där slog jag mig ner och satt där hela kvällen. Det var rätt trevligt folk där så det blev OK ialf. Sen klockan 12 så drog jag och Elin hem för det var så kallt och vi var trötta. Vi åt när vi kom hem sen så gick vi och la oss.

Idag har jag inte gjort någonting. Vaknade vid 11 tiden och gick upp och gick ut och åt frukost och läskte Kalle Anka.
Elin sov såklart till 20 i 1 som vanligt haha. Hon gick hem precis för hon skulle till sin pappa.
Jag ska väl börja göra mig i ordning och ta fram maten och allting så jag inte glömmer det idag igen. För sen ska jag och jobba igen till kl 21,00 ikväll.



Har saknat dig jätte mycket. Var kul igår. älskar dig! <3

Kommentarer
josefine

saknar dig också gumman, ja vi hade det skit kul. tack för en trevlig kväll:) älskar dig<3



Blogg: http://jollajutt.blogg.se/
2008-07-19 @ 20:10:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback