Ikea

Yeah nu har jag handlat klart allting till mitt rum i nya huset. Det kommer bli så jäkla fint så det inte är sant asså.
Jag och bror Johan var där riktigt najs. Vi köpte lampa, garderob och en ny sänggavel till rummet. Det blir fint det.
Har lite bilder på hur det ser ut nu i nya huset. Som kommer snart.
Efter Ikea åt vi på Max. Asså jag skojar inte, vi höll på att få damp asså. Johan var fan nära på att slänga ut dom som jobbade där och börja göra allt själv. Jag lovar det skulle gå så mycket fortare. I kön därifrån vi stog var inte så långt men det tog 25 min innan vi kom fram till kassan asså. Sen 10 min i kassan och allting. Sen när man skulle börja käka sin lilla "chees" burgare DÅ HAR JAG INGEN OST. så visst. Men då tog jag 3 glas med coca cola istället för hämnd. Man kunde ta dricka själv så. Fyfan vad världelöst ställe. Och så står det på en skylt " Sveriges mest nöjda kunder" SURE BACON asså inte vi ialf. Gå och lägg er asså.

Nu ska jag äta nudlar och multivitamin jouice och plugga till provet imorgon som jag kommer få IG på men det skiter jag i.
Kram mia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback