Jag älskar dig!



Sitter här framför datorn nu och klockan är 00:45 prick.
Skjutsade hem Elin nyss med moppen. Är rätt mörkt ute så. Vi hade precis kollat på film som var 2 timmar lång så man tröttnade rätt så fort.
Imorgon ska jag ner dit där jag ska jobba för att få mitt schema och hon ska visa mig en massa grejer.
Sen efter det har jag ingen alls aning om vad jag ska göra. Bara ta det lugnt antar jag. Vad ska ni göra?

Du anar inte hur mycket du betyder för mig.
Det betyder väldigt mycket att du har ork att sitta och lyssna på allt jag vill få ut.
Egentligen orkar du inte. Men du gör det för min skull. Du vill att jag ska må bra. Det vill vi alla.
Du vet att jag vill att det ska bli som förut igen. Men det kommer det inte. Aldrig!
Jag älskar dig ändå. Och det vet du. När den dagen kommer. Lämnar jag dig så myckte som du vill.
Förlåt för allt. Men jag älskar dig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback