12 mars

Idag var jag hemma ifrån skolan igen. Mamma tvingade mig, hade hostat hela natten & allting, hon vill att jag ska bli frisk nu, Jag har vart sjuk över 1 vecka nu, de är as jobbigt, det finns ingenting att göra här hemma längre heller. Igentligen skulle det behövas städas i mitt rum. Men tror du man orkar det när man är sjuk, eller? nejnej.
Jag har bara legat i soffan idag, eller nej vänta inte hela dagen faktiskt. Jag har vart duktig att plugga matte oxå typ 21 tal. Är nöjd med det faktiskt. Imorgon tvingar Mamma mig att vara hemma också. Jag som tänkte åka till min syrra och städa lite så får jag en slant, ska nog försöka göra det ändå.
I helgen var det jätte mysigt i Linköping, har ju somsagt inte skrivigt här på ett tag, som ni kanske har märkt. Men det var ialf en jätte rolig komiker där som underhöll vid maten haha. Men vi hade kul, jag & Martin. Vi badade lite eller rättaresagt JAG badade, för den där badkrukan tyckte det var för kallt, herregud.
Menmen.. Jag skriver mer i morgon.
Pusspuss <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback