13 Mars

  • Du som besöker min sida lite då & då. Svara gärna på detta! :) 

 1. När besökte du min sida första gången? 

 2. Hur hittade du till min sida?

 3. Hur ofta besöker du min sida?

 4. Vad är bäst & vad är sämst med min sida?

 5. Vad ska jag göra för att förbättra den mer? Vad saknas?




Jag vaknade runt 09:30

idag. Är hemma ifrån skolan idag igen. Jag tänkte att jag måste fan städa upp lite på mitt rum, men det orkar jag såklart inte. Men jag måste fan. Menmen... Typ min moster & några kommer på lunch hit idag. Jobbigt.. Inte så kul att få "gäster" när man är sjuk, om man säger så. Typ sitta där & hosta dem i ansiktet vid matbordet, frächt. Men jag kanske ska till min syster sen, för att stryka lite, jag vill verkligen samla ihop pengar nu så jag har lite pengar haha. Imorgon så ska jag nog till skolan, jag måste verkligen känner jag. Sen ska jag åka till norrtälje & köpa present till min syster för hon fyller år på lördag, kanske blir ett fint halsband. Men det är dyrt men man får kosta på sig. Sen kanske martin kommer hit en liten stund, inte säkert, beror på. Menmen... skriver kanske mer sen :) pusspuss <3

Kommentarer
Anonym

hur har du fått din header så stoooor? :D



Blogg: http://linneaafriberg.blogg.se
2008-03-13 @ 18:42:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback