Första mars

Nu sitter jag här hemma hos Soffe och ögonen bara hänger på mig, är ganska så trött. Idag åkte jag till hennes pappa ungefär kl 17:00 Pappa skjutsade mig dit. Vi var barnvakt åt hennes söta lillasyster Wilma. Vi åt glass och hade det trevligt med att prata en massa. Sen tog vi en macka i var och satte oss i soffan och kollade på "livet enligt rosa" de var ju ganska länge sen man såg den, men den är bra.. Sen när hennes pappa kom hem så skörde han oss till hennes Mamma, så satte vi oss i soffan igen och kollade på melodifestivalen, Sen när det är klart så kom det lite folk, och partajjade lite smått. Men eftersom att hennes Mamma kommer hem nu snart så fick alla dra rett så tidigt. Aja bättre än ingenting. Sen nu så ska vi sätta oss och kolla på en beck film som vi har hyrt, och keso och micke kommer troligen snart, men det är inte säkert. Bilder kommer från idag. Pusspuss




Nu är den beställd, men när den var beställd och klar så såg jag att det bara var överdelen *buhu*.
Jag ville ju ha underdelen också. Men aja, jag ska beställa en till sen, en svart, och den är både underdel och överdel. Men jag får väl köpa en vit underdel på H&M till min vita överdel eller någonting till sommaren.
Jag ska ta och fixa mig lite,för sen ska jag till Soffe, Vi ska kolla på beck och melodifestivalen och äta gottgott. Men nu ska jag sätta lite fart sen ska jag fråga mamma om det är någonting jag kan göra för att tjäna en slant. Så man kan köpa mer bikinis. pusspuss




Jag vaknade runt 11:00 idag, men gick upp kl 11:30. Jag kollade ut genom fönstret och det var bara busväder. Jag som hade tänkt att gå en lång promenad idag i solskenet, men nejnej. Det får bli någon annan dag. Min Bror och hans dotter hade kommigt hit. Så jag gick upp och åt lite frukost. Sen kommer min andra Bror och min pappa in. Sen kommer det fler barn, min syster med hennes två ungar. Så det var full fart här. Viktor och Maja ska vara här idag och sova här. Dom är för söta. Jag ska städa mitt rum i dag för en gångskull. Sen ska jag hjälpa Mamma lite för att tjäna en slant. Skriver mer sen.

Pusspuss

Kommentarer
emilie

haha, jasså? :) du är inte jääättelik, men kanske lite :) haha.
tack! jag har gått o kärat ner mej i dom ;p



Blogg: http://emilieejosefsson.blogg.se
2008-03-01 @ 14:31:57
emilie

aha, okej :)
synd det där med bikinin, men det löser sej säkert :)



Blogg: http://emilieejosefsson.blogg.se
2008-03-01 @ 15:11:51
emilie

ja, precis :)



Blogg: http://emilieejosefsson.blogg.se
2008-03-01 @ 15:54:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback