Onsdagen den 26:e

Idag vaknade jag vid 10 tror jag, Jag hörde att Anna min syster & hennes dotter Maja kom, så jag gick upp pch åt frukost då. Vart lite sent igår som vanligt, har blivigt det varenda dag de här lovet typ. Men vafan det är ju lov så då ska man ju vara uppe länge & festa osv. Igår var jag då på tjejmiddag hos Cornelia, det var Emma, felicia, hanna, Julia & jag. Sen så drog vi dit lite folk. Jag har inte kort när alla kom bara några stycken när vi lagade mat osv, inte så många, men Felicia har mer bilder, jag ska be henne skicka dom så :) Idag ska väl jag bara ta det lugnt, ville åka hem till Martin och kolla på hans kycklingar, men det blir nog inte så. Ska kanske till Anna lite senare och stryka lite, då får man lite pengar ;) Sen vet jag inte vad som händer.
Pusspuss

    

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback