Skärtorsdag 20 Mars

Imorse så åkte mamma & pappa till tyskland. Dom kom in till mig i morse halv 6 och skulle säga hejdå. Efter det kunde inte jag somna om så jag låg där i sängen från halv 6 till halv 7 fast jag somnade om en kort stund typ i 5 minuter sammanlagt. *suck*. Sen har vi bara vart i skolan vart klart med ett skolarbete ganska skönt. Det var en skön skoldag. Sen i slutet av skoldagen fick jag sprängnings huvudvärk som vanligt, det är så jävla jobbigt, och i bussen på väg hem ifrån skolan blir jag åksjuk, as jobbigt. Sen så gick jag, elin & felicia in i vårat nya hus för dom ville se hur långt vi hade kommigt, ville se själv också. Det blir riktigt fint. Nästa vecka kommer köket, längtar.
Senare kommer Elin hit för att sova, eftersom jag är ensamen hemma till söndag. Vi ska ha skit roligt som vanligt. å tjocka godis & chips 8).
Juste glömde säga att jag fick påskägg av Mamma & Pappa innan dom åkte också. Ett jätte stort blått med en rosett på, den var jätte fin, fick björnborg trosor, 1000 kr, hår, hud & naglar (vitamin tabletter som jag knarkar), och lite godis såklart, men inte så mycket, men är mycket mycket nöjd ändå. Tack Mamma & Pappa. Jag
älskar er.
Pusspuss

Kommentarer
Alinne

Skön blogg där :)



Blogg: http://alinneandersson.blogg.se
2008-03-20 @ 16:35:07
sandra

O funkar dedär nagelknarket?:O isf är jag fett taggad på att veta vad de heter o var man kan köpa de! :D



Blogg: http://saandraolsson.blogg.se
2008-03-25 @ 13:06:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback