11 Maj

Ungefär 1 månad tills jag fyller år. LÄNGTAR!
Men ialf. Idag fyller min käraste bror år :D GRATTIS <3
Kl är 02:29 och kom precis hem. Har vart i Norrtälje med Alicia och cyklat runt.
Innan så var jag hos min bror på fest, det var riktigt trevligt. Senare så fick jag & alicia
skjuts hem till henne av min Mamma. Sen där ifrån tog vi cykel och drog in till Norrtälje.
Var inte direkt kul där, menmen.. Var inte där så länge heller.
Idag eller ja, imorgon på dagen eller vad man ska kalla de för, vet jag inte vad jag ska hitta på.
Trodde jag skulle måla mitt nya rum nere i nya huset. Men det vart inte så nu. Vi kunde inte göra det
ännu. Så vettefan vad man ska hitta på. Har lust att chilla med någon skön jävel :)
Men hare så bra mina vänner. Puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback