19 maj

Idag är det exakt 3 veckor kvar tills jag fyller år. Riktigt najs. Jag lägntar verkligen.
Elin sitter ute i hallen och plattar håret som vanligt vid den här tiden på morgonen uppe hos mig. haha.
Vi ska snart dra till skolan kl är faktiskt prick 07:30. Felicia kommer väl snart med moppen som vi ska åka ner med tydligen. 3 st på en haha. aja.. Idag har jag 2 prov att göra iskolan. Inte kul asså. Jag kommer inte få någe bra på dom. Speciellt inte SO provet. Ska sitta och läsa på bussen nu till skolan. Inte för att jag kommer lära mig någonting. De är så svårt, urk. Hatar detta. Men idag efter skolan när jag kommer hem, då ska jag direkt sätta mig ner och skriva min idrotts komplitering. Det måste jag göra. Så jag får MVG. Sen MÅSTE jag & Sarah hitta på en dans tills må bra dagen för mellan stadiet. Vi måste minst komma på 3, 8or. Men det gör vi lätt. Vi måste bara börja, vi har inte änns gjort det. Och det är väl nu i veckan eller någonting sånt. Säg bara inte att det är imorgon, för då dör jag asså. Men nu ska jag dra. Ha det så bra.

Kram mia


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback