21 maj

Hallåj i stugan!
Sitter här och dricker sån här C-vitamin. Det är riktigt gott. Och nyttigt såklart. Elin står och plattar håret i hallen som vanligt vid den här tiden på morgonen. Vi ska väl till skolan snart. Eller ja, ialf ner till bussen kanske om 20 min.
Idag ska jag inte vara i skolan hela dagen. Jag ska åka in till Norrtälje halv 2 ungefär. För då ska jag till FRISSAN, äntligen säger jag bara. Gud vad jag lägntar. Kommer nog bli fint. Ungefär vid 3 tiden kommer Elin in till mig, vi ska gå lite på stan osv. Har 50 kr på H&M så kanske köper några örhängen eller någonting liknande. Sen ikväll har jag moppe kurs halv 7. Vet inte om jag åker hem innan eller om jag går direkt dit sen. Aja vi får se. Idag ska jag skriva provet i so;n äntligen. Det bara skjuts upp hela tiden. Vill ha det gjort. Så slipper man gå & tänka på det någe mer.
Skriver förmodligen mer sen. Kommer säkert bilder från idag senare också!

Kram mia

image536

Kommentarer
elin

Jaaa, haha men du blev skit söööt :D



2008-05-22 @ 08:58:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback