22 maj

Idag har jag bara vart i skolan och tagigt det lugnt. Var i Sthlm på morgonen och fixade ett spänne i tandställningen som hade lossnat. Så kom lite senare till skolan. I skolan var det skönt. Jag & sarah hade roligt som fan.
Efter skolan drog jag hem med bussen direkt. Sedan åkte jag och Mamma till Ikea i Uppsala. Vi hämtade Martin först hemma hos honom, han skulle med. Det var roligt, för vi hade inte träffats på 1 månad. Han kommer förmodligen till mig imorgon, lägntar!
Någon gång i helgen ska jag försöka åka till Sthlm och köpa lite kläder och nytt löshår.
Nu kommer det bilder på mitt nya hår oxå :D är as nöjd, måste jag verkligen säga. är jätte blond. hade inte räknat med så blont. Men det är skönt att vara tebax.
puss på er

image537
Dagens outfit
(ser as vindögd ut på första bilden)
     

Kommentarer
Mli

Asfint! :)



Blogg: http://mlihe.devote.se
2008-05-22 @ 23:25:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback