24 maj

image545
Hallåj.
Idag vaknade jag för någon timme sen kanske. Gick upp och ut på balkongen och satte mig där och käkade frukost och läste en kalle anka tidining, såklart som alltid. hihi.
Men nu sitter jag här och ruttnar. Varför ska jag vakna så tidigt för? Men det kanske är bäst. För jag ska duscha och grejja snart. För jag ska och kolla på Sarahs konfermation. Och såklart alla andra jag känner som ungefär ALLA i min klass förutom jag konfimerar sig ju. Haha. Lite mobbad jag är. nejdå!
Men känner att jag måste köpa något till Sarah, typ blommor eller någonting. Men vafan, jag måste komma in till N-tälje på något sätt men jag vet inte hur. För ingen är hemma. Är ensam tills ikväll. Det är lite tråkigt :/
Men nu ska jag hoppa in i duschen. Sen måste jag ringa elin så jag kan hämta min plattång.
Jag älskar dig Sarah.
Kram mia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback