30/31 Maj

Hej Läsare!

Igår så var det marknads afton här i Norrtälje. Jag och Elin åkte från skolan tidigare för att repetera och på mötet för vi dansade vid hamnen. Första dansen gick inte alls bra, men andra gick rätt OK ialf.
Sen efter det så gick jag med Alicia till Parken och där träffade vi Linnea och Jasmin och satt med dom där en stund. Vi träffade en massa annat folk också. Mycker trevlig kväll. Sen kom Denice och Lina. Sedan träffade vi Elin och Elias. Jag och Alicia gick och åt innan Adam Tensta skulle sjunga ialf. Han var as bra. Sen så var det "club" på Uhuset haha. Vi gick in där och vände typ. Sen var det inge kul längre så jag drog hem och alicia stannade kvar i Norrtälje, som vanligt ;) haha!

Idag ska några hem till Alicia och ha mysigt vi ska grilla där och sånt. Vet inte riktigt alla som kommer ännu.
Men det kommer nog bli skit najs. Filmer och bilder kommer senare.

Kram mia

Dagens Outfit
image569


image577

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback