gårdagen den 3 Maj

Igår åkte jag och Elin in till Norrtälje efter vi hade solat lite hemma.
Vi satte oss på Nisses och käkade god kebab. Finns inge godare
kebab i den här stan som där. Men ialf. Vi gick och kollade i lite
affärer och sånt. Jag köpte två st percingar till min navel. rikitgt
fina var dom. Jag funderar på att ta hål i näsan. Tycker ni det? Jag
tycker det är riktigt fint om man har en liten plupp där. eller en liten ring.
Vi får se hur jag gör. Vill de just nu ialf. Jag ska hoppa in i duschen nu
snart. Senare åker vi till Berga Teatern och gör vårt sista nummer. buhu!

älskar

                  
Jag & Elin hade lite roligt.    Elin på Nisses

   
        Jag på Nisses

Jag & Elin igår kväl.

Kommentarer
anonym

du? ta hål i näsan? fyfan



2008-05-05 @ 21:49:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback