helvete

Den här dagen började rätt OK. Men nu islutet verkar allting bara köra i hop sig. Jag står inte ut.
Vad jag än gör eller säger så blir det fel. Jag är hungrig och trött. Men har inte lust med någonting.
Jag har två prov imorgon att göra som jag inte kommer klara. Jag ska läsa jätte många sidor tills moppe kursen på Onsdag. Jag har nya huset att tänka på att jag måste skaffa garderob som jag inte gjort ännu. Och vi flyttar in om 3 veckor. Jag håller på att köra slut på mig känner jag. Jag hinner inte med någonting. Skolan är väl till för att lära sig eller hur? Men varför sätter dom saker på varandra hela tiden. Och satt det blir så mycket. Det är som om att dom gör det med flit.

Allting ska vara så himla stressigt och jektigt. Och allting måste gå så fort, och allting måste vara så mycket. Men varför? Varför vill dom köra slut på oss barn som går där för att lära oss? Vad tänker dom med? Det är väl bättre att man tar en sak i taget än 100 saker samtidigt!? Jag börjar bli trött på att det alltid är en massa olika saker som ska göras som man ska kunna och allting. Asså jag hinner fan inte. Jag ska bygga upp till högre betyg i ungefär 100 ämnen känns det som. Och jag tror att det är två veckor kvar tills dom sätter betygen. Herregud. Jag kommer aldrig hinna. I höst sen i 9an då är det plugga plugga PLUGGA sten hårt asså. För jag ska komma in på frisör antingen i Sthlm eller Uppsala. Det har jag bestämt. Men då måste jag ligga i. Jag vill inte sluta Dansa eller träna handboll bara för att plugga. Men det kanske är så att jag måste? Eftersom jag ska in på frisörskola, Kan jag inte sitta och åka ända till Åkersberga ialf 1 gång i veckan när jag går i nian. och kan inte plugga den dagen. Kommer hem jätte sent på kvällen. Men jag vill ju verkligen sattsa på dansen. Jag vill inte lägga ner det. Bara för att lärarna eller hela skolan har bestämt att plåga oss barn. Kan ju tänka mig hur det blir i Gymnasiet sen då. Men då får man hålla på med saker man vill göra ialf. Aja.. Är det någon som känner samma? eller är det bara jag som sitter och snackar en massa skit tycker ni? Aja.. Nu ska jag kolla runt efter lite olika skolor till gymnasiet, det är alltid kul. Ska kolla på Andra avenyn också! Ha en bra vecka. Jag vill vara död några timmar imorgon när jag ska ha prov.

Kram Mia







Kommentarer
Bella

Cool blogg du har!



Blogg: http://bellablogg.blogg.se
2008-05-18 @ 19:54:37
Mli

Du jag håller med, jag ska fan hinna skriva en novell, göra 300 engelskauppgifter, skriva ett so-projekt på typ sju sidor, svara på 20 omfattande no-frågor, skriva ett teknikarbete och lära mig spela en massa på gitarr. Och så sa stackars jag till min svenskalärare att jag var skoltrött och nu påstår hon att jag inte kan får ett mvg i svenska (som jag skulle få) för att jag verkar trött utan att det ens påverkat mina arbeten.. Fifan.
puss



Blogg: http://mlihe.devote.se
2008-05-18 @ 20:01:44
Bella

Svar: så lite så. ha en trevlig kväll!



Blogg: http://bellablogg.blogg.se
2008-05-18 @ 20:45:07
Anonym

sen i nian så kommer det bli värre, bara så du vet.. för då måste du höja dig/hålla kvar dina betyg..



2008-05-18 @ 20:47:24
Maaya

snygg design du har =) gillade den verkligen! för övrigt så tycker jag att du har en riktigt bra blogg keep up the good work!(Y) besök gärna min blogg och skriv en kommentar om vad du tycker om den! kram på dig! =)



2008-05-18 @ 20:47:30
Hanna

jag håller med :O men jag tyckte typ åttan var jobbigast, men allt är ändå jobbigt på slutet så det är bara att kämpa! bilen är från lund förra året va :) ? LYCKA TILL MED ALLTING!



Blogg: http://hannafriberg.bilddagboken.se
2008-05-18 @ 22:02:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback