pojken. Min vän <3

Jag har alltid velat vara vän med dig. Hur detta än slutar vill jag vara vän med dig. Att vi ska fortsätta vara dom som känner varandra mest utav alla. Att vi ska vara bästavänner. Ligga och garva tsm som vi gjort en gång i tiden. Att vi ska ha det roligt. Vi har det roligt som bara vänner också. Eller hur? Jag saknar alla tider med dig. Vilken tid med dig spelar ingen roll. Bara jag har dig vid min sida min vän. Så älskar jag dig på vilket sätt det än slutar på. Jag vet att du inte har förlåtit mig ännu efter allt. Och jag gör misstag hela tiden. Förlåt mig. Du är värd en så himla mycket bättre. Det vet både du & jag. Men det kommer alltid att glöda mellan oss det vet du. Alla gör misstag. Det har både du & jag gjort. Jag hoppas vi hittar tillbaka till det rätta så snart som möjligt. Men det kommer ta tid. Det kommer ta år & dar. Men en dag till i livet ska vi kunna. Det kommer ändå alltid finnas ett "du&jag".
Jag vet inte hur jag ska be dig om ursäkt. Men så du vet så är du förlåten, även fast jag inte är det. Det jag gjorde är inte förlåtligt. Det kommer sluta bra. Det gör det. Undra när vi ses igen på riktigt. Hoppas du tänker igenom. Jag försvinner ett tag nu. Men jag kommer tillbaka. Var inte rädd. Men det kommer ta tid.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback