Sthlm

Idag har det vart rätt kul i skolan. Men tröttsamt. Men det gick rätt så snabbt hela dagen som tur var. Hade as ont i huvet hela dagen. Men bestämde mig för att försöka kämpa igenom hela skoldagen. Gick med huvudvärk i sthlm med. Var föressten i sthlm idag med Alicia. Jag köpte löshår och ett par solglasögon (kommer bilder).
Jag & Alicia har haft det lite roligt idag med färger på mina kläder och skit som vi gjorde om på kameran. Det kommer bilder på det också så ni får se. Men jag har inte fått dom ännu av henne. Men imorgon. Vi satt på ett jätte mysigt cafe idag. Brevid hårstudion as cool salong asså. In där kommer Linda Rosing och ska in där. Sen inne på Thai mahal eller hur det nu stavas så kommer det en sångerska som var med/är med i Afrodite. COOLT ;) haha. nejdå! Menmen.. Hade det jätte mycket med dig idag gumman. Kommer filmer säkert också, Älskar dig. <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback