16 November

Hallåååj. Förlåt för att det har vart dålig uppdatering här på sistonde. Men jag har inte suttit här eller haft tid.
Har haft en underbar helg med Micke. Har praoat hela veckan somsagt hos min frisör, det var skoj, färgade håret brunt, och mina naglar blev fin fina, just nu har jag guld, mina ögonbryn blev mörkare också. Men i fredags åkte jag till uppsala för att sova hos micke, vi tittade på idol och film och hade det as mysigt. På lördagen åkte vi hem till mig, när vi kom till norrtälje mötte vi Alicia och sen gick vi till kryddan och handlade lite chips och sånt, sen åkte vi hem och gjorde ingenting, åkte sedan till sarah, där var elin, sarah & alicia. Alicia åkte hem rätt tidigt, men sen gjorde jag och elin kladdkaks smet, så jävla gott det är asså :O SJUKT. Sen åkte jag och micke hem, kollade på tv, åt mackor, haha. och hade mysmys. Idag så låg vi och degade hela dagen i sängen. Och självklart så fixade micke mitt ljud på datan som har vart "trasigt" i ett år typ. Jag har hela tiden trott att högtalarna vart sönder. haha, lite pinsamt, men glad blev jag, tack <3.
Nu snart ska jag kolla på Andra Avenyn, fyfan vad bra det är. PUSS!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback