3 November

Hallåååå :) Idag mår jag inte så bra. Fast bra på ett annat sätt hihi.
Idag var jag i skolan till typ 12 eller någonting, för jag har så ont på grund av en sak, vissa vet vad. Så jag åkte hen och vilade. La mig i soffan och GISSA vad jag åt.... KLADDKAKA SMET :D självklart, vad annars? haha.
Jag låg och kollade på saltön som jag har lust att göra nu med, men jag har inte så mycket tid till det, jag har egentligen en massa att göra men gör bara massa skit saker, som att sitta här. Sen lagade jag jätte god mat, Kyckling med ris och wok grönsaker, mmmmmmm.... Sen åkte jag på Handbollen, men var förståss inte med. Satt och kolla, blir ju sugen när man sitter där, man vill bara springa ut på planen alltså. haha. Menmen :) så nu sitter jag här, måste duscha egentligen, men orkar inte vill sitta här hahaha.

pösssss

Kommentarer
ronjja

okej, aa nej men då är det ingen idé för mig ;)



Blogg: http://ronjjaa.blogg.se/
2008-11-04 @ 16:31:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback