5 November

halllååååj. Har vart hemma idag igen. Har typ inte sovit en blund i natt alltså. inte kul det. Vaknade och vaknade hela tiden.
jag vaknade en gång av att jag drog ut min näs piercing så JÄVLA ont det gjorde jag typ slet ut den, men jag fick i den till slut, jag låg där i sängen, kol svart och fick i den tillslut, helt otroligt. Den hade blödit oxå såg jag i morse. Jag gick upp vid 12 idag. Jag känner mig mycket piggare och gladare idag. Ja, när det är såhär så är jag inge rolig direkt, grinig, trött och ont och allting usch. därför är det bäst att stanna hemma, annars lackar jag väl ur på lärarna och skit :P
Jag ska ta mig ett långt bad snart, med hår inpackning och läsning och kallt vatten att dricka med is i. så skönt.
Nu fattas det bara ansikts mask, ska kolla om vi har det, annars ska jag gör mig en egen kanske ;) hihi.
Nej men, vad händer i helgen? :D


Kommentarer
Anonym

mysig blogg,mysiga bilder=) Vad gör du ikväll??



Blogg: http://originellt.blogg.se/
2008-11-08 @ 22:02:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback