8 November

HOHO! Gick upp vid 9 idag för att åka till Uppsala. Där träffade jag Micke, vi gick och åt nästan direkt, fast jag tog bara en glass :D haha. Sen åkte vi hem till honom och sen ner på stan igen för att kolla på bio, Wall-E. Haha, fan vad skön den var, massa ungar och vi två, härligt ;) Sen åkte vi hem till honom nästan direkt efter och kollade på yttligare en film mirrors. Den var bra den med, lite äcklig, blunda lite då & då, tyckte ju vissa andra var lite roligt :D haha. Sen tog jag bussen hem och träffade Elin och Elina på stan, vi gjorde inte så mycket, elin gick och träffade andreas och sen gick vi runt lite och lodade och sen hamnade vi på nisses, SÅKLART. alltid. haha. Sen drog vi hem, det sög där som vanligt. Så nu sitter jag här :D är as trött, men vill inte gå & lägga mig :)
Pösss & god natt.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback