14 Oktober

Idag har jag vart i skolan en stund. Jag fick jätte ont imagen pågrund av min magkatarr. Så jag fick skjuts hem utav Björn våran träslöjds lärare, så jävla snällt. För jag kom inte hem på något annat sätt. Direkt när jag kom hem gick jag och tog min tablett så det inte gjorde lika ont i magen längre, la mig i soffa och kollade på jönssonligan. Jag somnade och vaknade sedan sen och gick och la mig i sängen, så jäkla skönt. Sen kom mamma hem och hon viste inte att jag var hemma just då, så hon såg mig efter ett tag och blev rädd att någon låg i min säng haha. Nu ikväll ska jag in och kolla på hockey Norrtälje-Rimbo, yeah. pöss på er!


Kommentarer
Emilia

Jätte fiina bilder! :)



Blogg: http://miiillans.blogg.se/
2008-10-15 @ 20:04:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback