17 Oktober

Nu sitter jag här hemma idag igen. Fan också. Ikväll kommer jag inte kunna göra någonting bara för att jag har vart hemma idag, och jag vill egentligen inte sitta hemma ensam. Men vafan aja.. En dag på en helg som jag inte gjort sedan innan sommarlovet började. Shit, jag har inte vart hemma ensam en ända kväll på en helg och bara tagit det lungt med min familj sen i vintras typ. Herregud. Men jag känner att detta får bli en sådan helg då. Eftersom att jag inte får gå ut idag för att jag vart hemma ifrån skolan. Ångrar det lite nu faktiskt. Men jag ska övertala Mamma att hyra film och en massa mys grejer så att det inte blir så tråkigt ialf. Maja min syster dotter ska sova här inatt och pappa är inte hemma ikväll.

Det kanske blir en mysig kväll ialf. Hoppas på det. Imorgon ska jag kanske vara med David, det bror på. Men det hoppas jag verkligen, jag saknar honom så mycket. Nej nu ska jag ta och fixa mina naglar och så, så att dom blir lite fina och fresha ialf hihi. Puss på er. Skriver mer senare säkert.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback