19 Oktober

Halllååå!
Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har haft fullt upp typ. I fredags så var jag med sarah, elin och Alicia vi var i norrtälje och träffade lite folk. Kvällen slutade ialf med att vi satt på akuten för att Sonny hade gjort illa handen haha.
Igår (Lördag) så träffade jag David en liten stund på dagen typ en halv timme bara. sen lite senare så åkte jag hem till Alicia där satt vi och förkröka lite granna. och hade det as kul, bilder kommer senare. Sen kom elin dit oxå och vi spelade kort och hade det skoj, sen åkte vi alla tre på min moppe in till norrtälje. Där träffade vi Micke, Micke & Joppe. Sen gick vi runt lite och glodde, var as tråkigt, sen hände typ VÄRLDENS roligaste grej HAHAHAHAHA jag garvar bara jag tänker på det. Ni som känner mig vet vad jag menar, FYFAN VAD PINIG OCH ÄR. hahahhahaha. Men sen tog vi sthlms bussen till söderhall för att vi skulel följa med dom till rimbo, men sen ville v inte det, så vi åkte hem igen där ifrån. haha vi hade det skoj jag och alicia ialf när vi väntade på bussen.
Sen när vi kom tillbaka till norrtälje så hoppade vi av vid donken där hittade vi en massa ballonger, eller dom satt på en grej där som vi tog MASSA var dom. så vi trampa sönder alla fast jag är rädd för ballonger hahah. Sen gick vi till vikningen och satt där sen bakom kyrkan och satt där, sen inne på en lägenhets gård om man säger så och satt där i en grill plats. sen gick vi till nisses och mötte johan och sebbe där och sen åkte jag hem och alicia stannade kvar :) TACK för en bra helg. Idag så åkte jag in till norrtälje för att hämta alicia och sen kollade jag på hockey, sen åkte hem och snart kommer david och sover här. ska bli skojskoj :) PÖSS <3

Kommentarer
fanie

Jag såg dig på hockeyn ;)



Blogg: http://fanie.blogg.se/
2008-10-19 @ 21:47:58
elin

HAHA! jaaag veeet ;o som fan!:p



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2008-10-21 @ 13:51:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback