22 Oktober

Hallåååå!
Har nästan precis kommit hem ifrån min syster. Men tänkte berätta vad jag gjort idag, som vanligt dårå. Jag har vart i skolan såklart på dagen. Åkte dock hem tidigare för att jag orkade inte med NO;n som var sista lektionen. Sen imorse så åkte jag ifrån mina idrotts kläder så jag ringde mamma så hon fick komma med dom på morgonen eftersom att jag hade idrott första lektionen, sååå. Stackars mamma. men jag var fan tvungen att vara med. Men ialf åter till när jag kom hem idag efter skolan. Så tog jag massa godis och la mig i soffan och kollade på Svensson Svensson, asså jag älskar nog inget annat så mycket som när man komer hem och äter gott och läser Kalle Anka eller tittar på något bra på tv eller film. mmmmm. Sen åkte jag hem till min syster. Var barnvakt en liten stund åt Maja & Viktor. Sen strök jag en massa tvätt osv. Var där ganska länge. Sen kom Mamma och anna kom hem sen, vi kollade på Bonde söker fru och åt smörgåsar och te riktigt gott vare och mysigt. Så nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. Jag är så sjukt trött. Kommer ju förfan aldrig i tid i säng på kvällarna nu för tiden. Måste skärpa mig. Japp det måste jag. Vi hörs imorgon. Puss & Godnatt på er!



Kommentarer
fanie

svar: ah om du vill alltså (a) du måste verkligen inte :P



Blogg: http://fanie.blogg.se/
2008-10-23 @ 12:40:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback